November 29, 2006
http://www.antec.com/us/produc.....odID=15900
Blir nog ett chassi köp till julen och hittade detta chassi. kostar endast 1000kr och ser ut som en station på mars med sina massiva fläktar.
någon som kanske har detta chassi och kan komma med åsikter om det?
February 12, 2003
Diskracken är det mest idiotiska på länge. När du ska installera diskar då, annars är det helt okej.
200mm-fläkten är dock rätt mysig, jag kunde köra utan fläkt på min Noctua NH-U12 och ändå ligga på 50 grader load med min E6300, då placeringen av moderkortet var fint.
Är dock alldeles för trångt för min smak.
November 29, 2006
November 29, 2006
November 29, 2006
November 17, 2005
jag fick hem detta chassi idag o kan säga att jag är mycket nöjd,fast "Mean Machine" hade rätt ang hd racken men det är inget jätte prob då jag inte byter diskar så ofta :),,,moderkorts tempen gick iaf ner med 18 grader =22c(passiv luft) o det med fläktarna på "low" så luft genomströmningen är mycket bra! cpu tempen ligger på 36-37c i idle o 38-39 i load(vattenkylning o överklockad till 3200mhz"sys i sig") o diskarna ligger i typ samma temp som mammabrädan så om man har problem med tempen o har lite ont om cash så är detta ett mycket bra chassi,,
mvh kimpa
November 29, 2006
November 29, 2006
November 17, 2005
kicking_kangaroo wrote: P180 är ju riktigt snyggt och stilrent! Mycket bättre än nästfjortischassit Nine Hundred.
hmm så du menar att jag är en fjortis??
jag säger som så här!! jag tycker att "antec nine hundred" ser ganska så b ut när man kollar bilder på nätet o så,men när man väl har det framför näsan så ser det faktiskt ganska så jäkla bra ut,, o sen var jag ute efter ett väl kylt chassi,inte en möbel.
o sen vilken av "antec nine hundred" o "p180" som är snyggast är väl en smaksak....men jag anser iaf att "antec nine hundred" har snäppet bättre kylning än p180 o det var därför valet blev som de blev...
///teckim
*edit* men som sagt,jag kan hålla med om att p180 ser bättre ut rent design mässigt,
November 29, 2006
November 27, 2003
teckim wrote: ja ok men om nån startar en tråd om något där det finns åsikter,,,o sen är det fel att diskutera dessa,hmmm skumt
Nej det gör jag inte, men det känns inte som att ni håller någon sansad diskussion här. Ni är av olika åsikter och har klargjort det. Ena parten är inte längre intresserad av att diskutera längre så varför fortsätta? Jag klev in för att jag vill inte att det ska spåra ur.
//Andreas
2 Guest(s)