July 18, 2001
Ja jag säger det samma. Och det är väl knappast 2 år sen Mx korten kom va?? å det är ju defentivt mycket bättre än anhillator. så fan va lite glad för hans skull istället att han kunnat skramla fram stålar till ett nytt graffe. det är ju som sagt inte alla som bara kan köpa eller peka på det dom vill ha utan spara till grejjerna . jag är en av dom.
kan ju bara säga att jag har ju klockat mitt mx400 till 280@250 med orginalkylning så det är jävligt chysst tycker jag.
August 27, 2001
nu blev jag MYCKET intresserad av hur du gjorde då? Vilket märke på minnena har kortet du har? Hade du inget extra, som fläkt, Fläns lr nått?!?!??!?
280/250 är ju GRYMT hög klockning för ett MX.
[ Detta Inlägg ändrades av: CHoi den 2002-01-15 20:14 ]
July 18, 2001
detta kort har jag.
http://www.digit-life.com/arti.....index.html
minnena ligger ju på 4,5ns så det säger ju lite granna. viserligen körde jag med ena sidan öppen på lådan.
kollar du 3dmark tävlingen ligger mitt resultat där osså.
May 22, 2001
Hej; ironanders, Har du haft ett sånt kort själv eller hur kan du annars veta om det är så jädra dåligt. Han är nöjd så lägg av & tracka. Jag har ett vanligt mxkort & det funkar bra tycker jag. Är inte den värsta tekniknollan som ska ha det senaste & få allt han/hon pekar på av far / Mor vilket man kan få inblick i att du får. Kan även upplysa att man bor själv. Då har man inte råd att byta så ofta. Hoppas det inte tar för hårt på dig. Vänd till mig på en gång då så ska jag berätta mer om du vill det.
December 19, 2000
On 2002-01-15 23:17, [NH] Donald Duck wrote:
Hej; ironanders, Har du haft ett sånt kort själv eller hur kan du annars veta om det är så jädra dåligt. Han är nöjd så lägg av & tracka. Jag har ett vanligt mxkort & det funkar bra tycker jag. Är inte den värsta tekniknollan som ska ha det senaste & få allt han/hon pekar på av far / Mor vilket man kan få inblick i att du får. Kan även upplysa att man bor själv. Då har man inte råd att byta så ofta. Hoppas det inte tar för hårt på dig. Vänd till mig på en gång då så ska jag berätta mer om du vill det.
tackar jocke!!
jag är helnöjd med mitt nya kort.
funkar asbra. jag behöver inget värre.
October 26, 2001
On 2002-01-15 23:17, [NH] Donald Duck wrote:
Du känner inte mig så kom inte och säg att jag får allt jag vill ha för det har jag aldrig fått.
Ps kolla datorn
Jag har blivit tvungen att köpa allt jag äger själv så kom inte och säg något.
October 26, 2001
Okej jag tog i men om man jobbar och tjänar pengar så garanterar jag att man har råd till mer än ett mx kort, man kunde lägga ut 500-1000 kr till så kan man få ett BRA kort ett Mx kort är dåligt.
Min åsikt
jag har fan 750 spänn i månaden och det kan jag fan köpa bättre saker för.
Till och med gts kort.
2 Guest(s)