March 20, 2001
March 20, 2001
March 6, 2001
Hittade den på datorbutiken.com, men 1492:- är inte så kul att betala. Jag har alltså redan en HX08 lådan idag, men skall bygga en värsting-data till å vill juh han en likadan låda=] Gillar det chassit, mycket bra att modda......t.e.x. 2st 120mm fläktar i fronten å vattenkylningen får plats i lådan oxå.....=]
March 20, 2001
On 2001-10-30 22:54, amd_power wrote:
Hittade den på datorbutiken.com, men 1492:- är inte så kul att betala. Jag har alltså redan en HX08 lådan idag, men skall bygga en värsting-data till å vill juh han en likadan låda=] Gillar det chassit, mycket bra att modda......t.e.x. 2st 120mm fläktar i fronten å vattenkylningen får plats i lådan oxå.....=]
Fick inte in mina vatten grejer & allt annat på ett snyggt sätt så jag bygger ett eget i MDF nu..
Du kan ev: få köpa mitt om du vill men det blir utan nätagg (efter som det ha sköre) & utan moderkorts-tray efter som jag fuskar lite & ska använda det till min nya låda!
December 19, 2000
Kollat på komplett?
http://www.komplett.se
jag drog hem min hq08 för 1100 :-
där
December 22, 2000
jag är oxå ägare av en aopen hx08
lådan har ett gäng saker som jag INTE gillar.
TRÅNGT som faan i övre delen på lådan.
den skulle ha varit 10cm djupare så hade man inte haft dessa JÄVLA problem med kabeltrassel...
för liten gång mellan nedre och övre delen av lådan (detta har jag löst genom att såga upp detta hål)
dålig ventilation i burken. (harlöst detta med att öppna fronten fullständigt och montera radiatorn i fronten.
ääh vad faan... jag sitter här o snackar om vad som är bra o vad som är dåligt.... jag tar lite bilder på skiten istället
December 23, 2000
On 2001-10-31 14:49, [dannzig] wrote:
den skulle ha varit 10cm djupare så hade man inte haft dessa JÄVLA problem med kabeltrassel...
för liten gång mellan nedre och övre delen av lådan (detta har jag löst genom att såga upp detta hål)
Håller med!
tog fram sticksåöougen och drog upp ett feting hål emellan ovan och underslafe...och satte dubbla Sunon 120CFM i fronten för lite "extra" genomflöde 😀 😀
June 3, 2001
Hmm låter som att inte lådan e nått att ha, men nu är det ju så att jag beställt en sådan, så det vore ju bra om man fick höra nått som e bra med den, jag satt länge o valde mellan denna och Chieftech's Dragon - men det vart tillslut denna. Gjorde jag fel val? Jag tycker att denna låda har en sån klockren design, riktigt snygg asså.
1 Guest(s)