April 26, 2001
Hallå!
Jag beställde en AMD 1.333Ghz prolle från datorbutiken.se, men efter två veckor så får jag till svar att dom inte vet när dom får in några.
Vad e det som händer?
Är alla AMD 1.333Ghz slut?
Och när kommer det in fler?
Är det någon som vet något....?
[ Detta inlägg ändrat av buzz 2001-05-29 11:07 ]
Ja AMD verkar ha svårt med produktionen av de snabbaste T-bird modellerna.. Speciellt nu efter diverse prissänkningar när priserna ligger rätt jämt mellan 1Ghz-1.33Ghz.. man kan ju själv räkna ut vilken processor folk köper då.. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
February 27, 2001
Ja men om du är lite kall så kan du vänta till augusti/september då Palamino (Athlon 4) kommer ut..
Då kan du köpa en sådan eller en T-bird som då antagligen sjunker ännu mer i pris!
Nä men kolla på runt lite.. det är som sagt var inte slut överallt!
Det är väl inte så stor prisskillnad?
Men en 1.4Ghz ska du kunna pressa en del kan jag säga!
May 17, 2001
Men alltså... är det då värt 500:- att få en 1396Mhz istället för en 1333Mhz? ... iofs, om det är garanterat AYHJA på 1,4Ghz så är det kanske värt det 😀
Jag hoppas iaf att den 1,333Ghz som jag får imorgon från datorbutiken är en AYHJA.. men hur stor chans är det? inte stor.. :/.. men hoppas kan man ju!
March 4, 2001
2001-06-05 18:50, skrev simonize:
Men alltså... är det då värt 500:- att få en 1396Mhz istället för en 1333Mhz? ... iofs, om det är garanterat AYHJA på 1,4Ghz så är det kanske värt det 😀Jag hoppas iaf att den 1,333Ghz som jag får imorgon från datorbutiken är en AYHJA.. men hur stor chans är det? inte stor.. :/.. men hoppas kan man ju!
1396MHz?
April 26, 2001
Gött....
Idag får jag mina saker som jag beställt.
Och dom ringde igår och frågade om det gick bra om jag fick en AYHJA 1.33Ghz processor för deras AXIA var slut......
Okey då.... sa jag
Så det kommer att bli kul i helgen.
Väntar bara på vattenkylning packetet från Swiftech, sedan så j**lar....
2 Guest(s)