January 22, 2006
Tjenare.
Hittade ett grymt pris på denna skärm: http://www.elgiganten.se/is-bi.....Tabcontent
Är den ngt att ha? Den kommer användas enbart till spel wow / wc3 / cs och endel serie tittande. Det är min bror som ska ha den och spelar är väll d han gör med datorn.
Håller skärmen, eller är börjar bäst före datumet gå ut på den?
//Lehto
September 27, 2005
Var ju väldigt billig, men är ju ingen superskärm direkt... Det summerar väll det hela. Ok för det priser och om man inte kräver bättre så duger den. TIll att spela på så hade jag nog däremot lagt lite mer pengar. Men det handlar ju till syvende og sist om hur mycket man tycker det är värt med bättre bild.
Lehto wrote: Får skärmen för 790:- kan jag ju tillägga, så det borde väll vara ganska värt ändå?
Slå till..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 23, 2002
Lehto wrote: Får skärmen för 790:- kan jag ju tillägga, så det borde väll vara ganska värt ändå?
Det gäller att vara med då.
Enligt Elefantens blad gäller detta erbjudande imorgon, Onsdag, mellan 13-15.
Jag ska nog åka ner redan idag och se vad de säger 🙂
edit: Webhallen tar 1590:- för den, så Gigantens pris 790:- är riktigt bra.
Verkar dessutom som de flesta som har 1925S1W är nöjda med den.
Tummen ner får den för dåliga högtalare, men vem använder inbyggd skit ?
Hittade en review(Upplagd November 2006) på den, skärmen verkar ju vara mer än OK! 🙂
January 22, 2006
Falcon wrote:
Hittade en review(Upplagd November 2006) på den, skärmen verkar ju vara mer än OK! 🙂
Såg ju inte dumt ut! Blir att vara där i tid imorrn 😉
January 22, 2006
Hämtade den idag och kopplade in.
Är inte så himla nöjd, men anser då fortfarande att det var ett kap.
Ljudet visste jag väll redan innan att det inte skulle vara det bästa, men det här är ju så sämst som det kan bli 😛 Burkigaste ljudet jag hört.
Har själv inbyggda högtalare på min skärm och dom duger imo, men dom där var helt värdelösa.
Själva bilden verkade rätt konstig och inte den skarpaste, och den var VÄLDIGT ljus även fat jag försökt reglera det (Jag kan inte så mycket om bildskärms inställningar men).
Den duger väll för brorsan och hans spelade, kan då säga att den skärmen var då knappast värd mer än 790:-
Nu vart vi av med den sunkiga tjock skärmen på 17" iaf.
2 Guest(s)