February 12, 2002
Fick min företagsdatorn idag och stod på en lapp att de bytt ut Ati x850 XT som jag hade beställt mot ett GeForce 7800. Antar att GeForce 7800 är bättre. Har inte ens hört talas om det. Men hur mycket bättre?
Kan nån länka till några smaskiga tester. 🙂
Edit: Är förresten ett GTX.
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Fick min företagsdatorn idag och stod på en lapp att de bytt ut Ati x850 XT som jag hade beställt mot ett GeForce 7800. Antar att GeForce 7800 är bättre. Har inte ens hört talas om det. Men hur mycket bättre?
Kan nån länka till några smaskiga tester. 🙂Edit: Är förresten ett GTX.
Det är rejält mycket bättre. Det är bara att tacka och ta emot.:)
September 12, 2005
denstore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Fick min företagsdatorn idag och stod på en lapp att de bytt ut Ati x850 XT som jag hade beställt mot ett GeForce 7800. Antar att GeForce 7800 är bättre. Har inte ens hört talas om det. Men hur mycket bättre?
Kan nån länka till några smaskiga tester. 🙂Edit: Är förresten ett GTX.
Det är rejält mycket bättre. Det är bara att tacka och ta emot.:)
Det där var en underdrift 🙂 I butik går ett GTX lös på 5500 kronor plus (för oss konservativa dårar som njuter av att skälla ut PRAO-killen i den lokala datorbutiken när något inte fungerat och man tvingas nyttja sin ovärderliga garanti :D) så du har gjort en ekonomisk vinst utöver den prestandamässiga 😀
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Det var ju en trevlig överraskning nu efter att grafikkortet i gamdatorn dog. 🙂
Hittar dock inga bra recentioner med gjämförelser. 🙁
Kolla denna:
http://www.anandtech.com/video.....spx?i=2451
2 Guest(s)