May 7, 2004
jensa_morini wrote: kanske den är......men hur ska vi veta det ?? om du inte kan spela in eller nått sånt så kan den ju va pajj 😛
'
Hur kan den egentligen det? den funkade för två veckor sen. Ojoj, det ska alltid hämda en masssa myskosaker för mig!!!! :arg: :arg: :arg:
December 27, 2003
hULt0 wrote: Prova med en annan mic, annars får du prova att ominstallera ljuddrivrutiner/kolla hårdvara.
Om du inte har en extra mikrofon: använd hörlurar som du kopplar in i mic-ingången och pratar in i.
jag är trött nu, det kan hända att jag missförstår dig. men menar du att han ska plugga in ett par hörlurar i mic-ingången och tala in i lurarna?
varför?
January 7, 2006
Xenomorphed wrote: [quote=hULt0]Prova med en annan mic, annars får du prova att ominstallera ljuddrivrutiner/kolla hårdvara.
Om du inte har en extra mikrofon: använd hörlurar som du kopplar in i mic-ingången och pratar in i.
jag är trött nu, det kan hända att jag missförstår dig. men menar du att han ska plugga in ett par hörlurar i mic-ingången och tala in i lurarna?
varför?
För att om han inte har provat med en annan mikrofon, så misstänker jag att han inte har någon extra mikrofon.
En mikrofon och hörlurar är samma sak, gjorde på samma sätt fast hörlurar omvandlar en signal till ljud och en mikrofon tvärtom. Därför kan han använda ett par hörlurar om han inte har en extra mikrofon, funkar utmärkt!
Duger iaf för att kolla om det är mikrofonen eller något annat det är fel på.
1 Guest(s)