March 18, 2001
Hej ,detta är nog inte rätt forum att ställa denna fråga men jag tror nog att ni kan hjälpa mig ändå.
Har ett V7700 delux och vill se på tv på datorn, MEN för att det skall gå måste jag har asus drivrutiner..... jag vill ju köra med detornator. Så finns det något bra program som man kan se på tv med.
Du kan se på TV på din dator med detonator drivrutinerna till ditt Asus V7700 Deluxe. Men du kan inte spela in på hårddisken.
Men om du bara ska titta går det bra!
Tekniknörd som gillar att träna.
Jag vet inte om jag förstod vad du menade..
Men ville du ha ett program som gick att ha "always on top"? För det funkar ju med Asus Live.
Varför vill du ha andra program?
Hmm konstigt..
Har du testat med typ 6.30 eller 6.50 detonator driverna?
Jag har aldrig haft några problem med detonator driver och Asus Live!
Om jag inte ska spela in som sagt var.
Ok.
Lite synda bara att Asus inte är speciellt snabba med att få ut nya drivrutiner.. 🙁
Därför att det finns nyare drivrutiner som kan öka prestandan rätt bra i vissa spel/applicationer.. Om man t.ex vill vara med i våran 3Dmark2001 resultat lista så är det bäst med nyare drivrutiner för att få så bra resultat som möjligt.
Om du kör 3Dmark 2001 så kan jag garantera att du gör det! Annars så är det nog något annat fel..
Kör du Win2000 eller Win98/ME?
Ja men jag sa bara att det ökade i vissa spel.. Men jag vet mycekt väl att det inte märks någon skillnad i Quake3 m.m.. inte mycket i alla fall..
Men 300 poäng extra i 3Dmark2001 är det många som vill ha! Så jag tyckte det var värt att berätta att det gick att få genom ett enkelt drivrutins byte..
1 Guest(s)