August 24, 2003
ati 1150 vs gforce 7400 är detnågon som vet om det är stor skillnad?
tänkte antingen köpa Acer ferrari 1005wtmi 12"skärm
eller Dell xps m1210 med gforce 7400 go 12"skärm
fins det några fler 12" med bra grafik i?
pris max:19999,50kr
January 8, 2005
lite OT och mer som en fråga till dig, om du köper en 12" bärbar dator, varför vill du ha ut så mkt prestanda ? meningslöst att spela spel på en 12" skärm.
det e ju lite som att köpa en formel 1 bils motor och sätta i en lastbil, du får ju inte ut prestandan så du kan njuta av den 😉
jag ser mer de bärbara datorerna som saker att ha med sig på jobbet och när man reser, att ha den som en vardags dator och köra 3dmark och spel på e ju att gå emot hela principen 😉
January 29, 2004
Polekatt wrote: lite OT och mer som en fråga till dig, om du köper en 12" bärbar dator, varför vill du ha ut så mkt prestanda ? meningslöst att spela spel på en 12" skärm.
det e ju lite som att köpa en formel 1 bils motor och sätta i en lastbil, du får ju inte ut prestandan så du kan njuta av den 😉
jag ser mer de bärbara datorerna som saker att ha med sig på jobbet och när man reser, att ha den som en vardags dator och köra 3dmark och spel på e ju att gå emot hela principen 😉
Hehe står i samma val och kval som trådskaparen... Själv skulle jag satsat på Ferrarin då man får mer ram och lite coola extra prylar... till ett lägre pris... 😛
Men nu till varför man vill ha en 12" med lite prestanda (iaf jag) för att lätt kunna plocka med den självklart... och jag är torsk på wow... 😛
edit: sorry, något gammal tråd. 🙁
1 Guest(s)