December 20, 2000
December 20, 2000
January 9, 2001
December 20, 2000
January 11, 2001
Tänkte bara säga att jag själv har provat nästan alla FTP servers till windows som går att få tag i.
Däribland: Serv-u, War FTP, G6 Ftp, Vermillion Ftp och det inbyggda stödet i NT.
Kan bara dra en slutsats. Det överlägset bästa och oöverdrivet stabilaste är Vermillion FTP.
Det är snabbast, har bäst inställningar, (ganska svår confat dock) och stabilast dessutom.
December 28, 2000
2001-01-12 13:11, skrev interfact:
Tänkte bara säga att jag själv har provat nästan alla FTP servers till windows som går att få tag i.
Däribland: Serv-u, War FTP, G6 Ftp, Vermillion Ftp och det inbyggda stödet i NT.Kan bara dra en slutsats. Det överlägset bästa och oöverdrivet stabilaste är Vermillion FTP.
Det är snabbast, har bäst inställningar, (ganska svår confat dock) och stabilast dessutom.
... och kostar säkert mycket pengar 😀
December 27, 2000
2001-01-12 13:11, skrev interfact:
Däribland: Serv-u, War FTP, G6 Ftp, Vermillion Ftp och det inbyggda stödet i NT.Kan bara dra en slutsats. Det överlägset bästa och oöverdrivet stabilaste är Vermillion FTP.
Man får tacka för tipset!
Synd bara att jag inte fick upp
någon på Playground! 🙁
Men men, det får bli en på
Noric LAN`et!
1 Guest(s)