July 22, 2001
Crasch, boom, bang med Roxette. Nä.. skoja bara, den låten fixar jag själv med smidighetsfaktor på -5 😀
Om jag inte minns fel så blev det en hel del gamla godingar med Dire Straits och Status Quo när jag byggde ihop min. Man kan ju liksom inte köra Slayer för då blir det bucklor i lådan när man headbangar
August 9, 2001
det beror på vad för slags mod man pysslar med, eller hur? klassisk musik för långa lödjobb så man behåller lugnet, och black metal grupper såsom Gehenna, Emperor, Marduk och Setherial för att nämna några när man kör med dremeln.
[ Detta Inlägg ändrades av: Ghoast den 2001-12-13 11:33 ]
October 31, 2001
angående planet of the apes... inlägget ovan..
det kan ju vara så att hon var med i filmen men dock inte som något annat en en "apa" , ..........
PS har ätit för många pepparkakor det är därför jag inte kan skriva färdigt inlägget.. för pepparkakor gör en snäll.. DS
October 21, 2001
On 2001-12-13 11:29, Griech wrote:
Crasch, boom, bang med Roxette. Nä.. skoja bara, den låten fixar jag själv med smidighetsfaktor på -5 😀Om jag inte minns fel så blev det en hel del gamla godingar med Dire Straits och Status Quo när jag byggde ihop min. Man kan ju liksom inte köra Slayer för då blir det bucklor i lådan när man headbangar
helt rätt! gamla godingar ska de va!
3 Guest(s)