May 7, 2004
Jag har nu suttit framför en väldigt gammal dell-skärm i flera år. Jag har nu bestämt mig att jag ska köpa en TFT-skärm. Jag spelar rätt mycket så det är bra om den är "snabb i svängarna" 🙂 Men vilken ska jag då köpa tycker ni? Kraven jag har är väl att det ska vara en 19" och den ska ha DVI-utgång.
February 17, 2004
Jag använder en Samsung SyncMaster 913N, det inte den nyaste modellen och har tyvär inte DVI utgång vilket de nyare har men ändå så finns det inga skuggor/suddigheter i spel samt den fungerar även utmärkt att se film på. Antar att de lite nyare skärmarna från Samsung är av samma kvalitet.
GA-EX58-UD4P | Core I7 920 | Gainward 260 GTX GS | Corsair 3x2GB DDR3 | 2x30GB OCZ Vertex RAID0 | Antec NeoHE 550W
November 9, 2002
Jag har en Samsung SyncMaster 940 BF som jag är väldigt nöjd med. Jag köpte den för drygt 6 månader sedan, och kom undan med runt 2500 kronor,
Det är en 19tummare med 2ms responstid, vilket räcker gott och väl, Färgerna är också väldigt bra, enligt mitt tyckte.
Det är en skärm jag kan rekommendera.
November 18, 2006
Viewsonic gör mycket bra skärmar.. Denna kanske? http://www.dustinhome.se/Dacsa.....5010089620
eller nåt i den stilen.. 😉
1 Guest(s)