January 6, 2006
Mail 1
Hej, jag har en av två uppsättningar kvar där subwoofer har någon form av defekt. Du kan få köpa det för 1000 kr o sedan få det fixat själv. Annars ska ja lämna in det hos en elektriker som sade sig kunna fixa det och så får du köpa det för 1000kr plus va han nu tar för o fixa det, vilket rör sig om 500-1000 till.
Hör av mig om du kan tänka dig detta upplägg, ja tolkar inget svar som ett nej.
Mail 2
Jag förstår detta till fulla, får ja inte ordning på det så blir ja tvungen o slänga iaf subben. Sattelietrna är helt nya o knappt använda. Systemet är mycket bra till musik, jag har haft tre. Du kan stänga av basen helt om du vill det. Allt sådant sköts med en kontrollenhet o fjärr. Ang repkostnaderna så kommer de inte övergå 1000 dvs totalt max 2000 för dig, mitt samvete kan inte ta mer betalt än så.
Frågor
Var kan man laga detta system någonstans och vad kommer det att kosta, någon som har något hum.
Om det är dyrt att reparera låter jag han göra det och jag köper det för 2000, men om det är billigt så köper jag det av han för 1000 och reparerar själv (alltså hos en reperatör).
VAd tycker ni är det dumt och riskabelt att köpa detta eller?
April 17, 2003
January 6, 2006
April 17, 2003
January 6, 2006
April 17, 2003
Det var glapp på MÅNGA ställen, och dom fick löda om i princip båda kretskorten i subben, är du väldigt ljudkunnig och sådant så kanske du klarar det själv, har även för mig att det var några kondensatorer som var trasiga med, men som sagt, dom spelar lika bra nu efteråt som när dom gjorde när dom var nya 😀
Lycka till!
// Fredrik
1 Guest(s)