June 8, 2004
Tjena alla!
Som topic lyder behövs nordbryggekylare? Jag har ett Gigabyte GA-K8NS Pro och min nordbryggekylare har börjat låta som ett jetplan.
Jag har stängt av fläkten nu, men jag tror juh att den är där av en anledning. Grafikkortet sitter precis ovanför så en passiv kylning tror jag inte funkar så bra. Kan jag låka skiten sitta kvar och köra utan fläkt eller måste den skit fläkten vara på? Vad kan de få för följder att köra utan?
Peace out
September 26, 2005
August 7, 2003
Zalmans kylning NB45J eller vad den heter är ju rätt "hög" om jag inte minns fel... funkade inte med mitt (gamla) grafikkort iaf. Finns ju andra som är lägre. Köpte först en sådan men sen en annan modell av någon annan tillverkare, kommer inte ihåg det nu men den var liksom "plattare"...
October 25, 2003
Laglorden wrote: Zalmans kylning NB45J eller vad den heter är ju rätt "hög" om jag inte minns fel... funkade inte med mitt (gamla) grafikkort iaf. Finns ju andra som är lägre. Köpte först en sådan men sen en annan modell av någon annan tillverkare, kommer inte ihåg det nu men den var liksom "plattare"...
Jag plockade helt enkelt fram bågfilen då den inte passade på brorsans mobo.
2 Guest(s)