June 14, 2001
Jag installerade nyligen Win2k på min burk för att få den lite stabilare. Och redan efter ett par timmar får jag en blåskärm där det står en massa siffror samt ***KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDELED***
Detta kan komma fram närsom helst, när jag sitter och surfar t.ex så..pang!
Hjälp
July 13, 2001
June 14, 2001
Kollade min Event Wiever. Alla dessa blåskärmar beror på en och samma sak nämligen:
"The Network Address Translator (NAT) was unable to request an operation of the kernel-mode translation module. This may indicate misconfiguration, insufficient resources, or an internal error. The data is the error code."
Någon som har nån aning?
June 15, 2001
On 2001-12-16 18:56, :Affix: wrote:
Kollade min Event Wiever. Alla dessa blåskärmar beror på en och samma sak nämligen:
"The Network Address Translator (NAT) was unable to request an operation of the kernel-mode translation module. This may indicate misconfiguration, insufficient resources, or an internal error. The data is the error code."Någon som har nån aning?
Installera om..
June 14, 2001
On 2001-12-16 20:41, gorka wrote:
On 2001-12-16 18:56, :Affix: wrote:
"The Network Address Translator (NAT) was unable to request an operation of the kernel-mode translation module. This may indicate misconfiguration, insufficient resources, or an internal error. The data is the error code."Någon som har nån aning?
Installera om..
windows eller nätverkskortet?
2 Guest(s)