March 20, 2001
Min dator fukkar sig... nu höll jag på att tanka en sak och tanka upp en sak som sket sig för en blue screen i XP!!
Jag råkade stöta till den med armbågen och då fick jag en blue screen. Det stod nått mer IRQ... hjälp mig att få bort det....
kanske inte är rätt forum... men det är nått med irq:n så tyckte att det skulle passa här..
March 20, 2001
On 2002-01-21 21:24, Edhunter wrote:
bluscreen i Windows XP?!visst einte att det operativet hade nått sådant;)har inte fått det sedan jag installerade windows xp, datorn har klarat sig utan stryk
men nu är det så att jag har fått en så om du skulle kunna ge fan i att försöka förklara att det inte finns några blue screens i XP och hjälp mig istället!!!
June 11, 2001
Fick du en BS för att slagit till datorn, var bor du? På venus? Det innebär nog att moderkortet kommer i kontakt med bottenplattan och skapar en kortslutning i typ 1/100 av en sekund. Alternativt är inte hårddisken fastskruvad eller så är anslutningen mellan nätagg och mk i glappkontakt.
March 20, 2001
On 2002-01-22 02:40, Sebbe wrote:
Fick du en BS för att slagit till datorn, var bor du? På venus? Det innebär nog att moderkortet kommer i kontakt med bottenplattan och skapar en kortslutning i typ 1/100 av en sekund. Alternativt är inte hårddisken fastskruvad eller så är anslutningen mellan nätagg och mk i glappkontakt.
slår på datorn tror du att jag e dum i huvve lr?? jag råkade stöta till den!! läs inläggen riktigt!!
Sen så har jag nyaste Abit vilket är KR7A-RAID!
och jag har inte klockat nått!
[ Detta Inlägg ändrades av: Waco den 2002-01-22 13:56 ]
March 20, 2001
On 2002-01-22 15:58, Edhunter wrote:
Waco:
du är fanimej inget bra på att få andra personer att hjälpa dig,din lille nöt har du hört talas om vänlighet, ''Ge fan i å förklara å hjälp mig istället'' sagt det på ett annat sätt så hade jag kanske ansträngt mig lite men men..skyll dig själv
OJ!! undra varför jag säger det da?? kanske för att jag ärt jävlgt less på alla j**la inlägg i detta forum som inte har ett JÄVLA SKIT mer topicen att göra!!
November 19, 2001
On 2002-01-21 23:01, Waco wrote:
On 2002-01-21 21:24, Edhunter wrote:
bluscreen i Windows XP?!visst einte att det operativet hade nått sådant;)har inte fått det sedan jag installerade windows xp, datorn har klarat sig utan strykmen nu är det så att jag har fått en så om du skulle kunna ge fan i att försöka förklara att det inte finns några blue screens i XP och hjälp mig istället!!!
eye, va lite trevlig om du ska ha hjälp. Du har ju inte ens skrivit vad du har för hårdvara osånt.. att bara veta att det stod nåt om irq hjälper inte mkt..
1 Guest(s)