August 8, 2001
När jag testar på kommunisera.umea.se eller nått sånnt kommer jag iaf upp i 2300 kbit, själklart när jag inet laddar ner nått eller så.
Men min kompis har också problem med bonet. Han ahr ok ping på servrar men när han skall ladda ner saker, vilket program han än använder, kommer han ALDRIF över 15 kb/sek. Jag brukar ju ligga på minst 200.
June 21, 2001
Jag har också skit hastigheten på mitt BONET, har fan klagat och de har uppgraderat runt om i landet men vafan jag kommer inte över 110kbps så jag ska ringa i veckan och klaga igen för jag ska fan komma upp i ca 300kbps som jag gjorde i början när jag fick det, snåljopparna får ta fram sina stålar och uppgradera nätet påriktigt utan att leka :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn:
July 8, 2001
Jag har haft Bonet rätt länge och det har strullat mycket under sommaren men nu verkar det funka normalt igen och jag kommer upp i 280-290k/sec. Dock verkar det som det inte är lika brett som tidigare/stabilt. Vi får se om dom bryr sig och rättar till det. Annars kan man ju vänta på att Telia börjar lansera sin 50 Mbit/sec för telefonlina
MVH Bongo
1 Guest(s)