September 11, 2001
ringde hem precis och datorn står och bootar om, bootar om, bootar om...
Nåt tips?
Jag som precis hade fått ordning på allt...Funkade asbra..
Installerade om allt i lördags..klarade sej inte 3 dygn ens alltså...windows är helt klart det största och dyraste viruset!! =(
Kör winXP på en PIII800/256.
/Tribaliztic
September 11, 2001
Tror inte det är nån hårdvara som bråkar tyvärr...eller vad man nu skall säga..
Kör sista versionen av XP (RTM eller va den heter). Kan inte gå in i felsäkert läge heller. Jag har inte sett det själv eftersom jag är på jobbet, men det kommer tydligen en bluescreen som man inte hinner läsa och sen bootar den om igen...
Mer saker i dåra: MSI 815E Pro/Plextor scsi/geforce2 MX 400/lite annat skit...Kommer inte ihåg såhär på rak arm. Det sista jag stoppade i var en USB-ratt, men jag har bootat om några gånger sen dess så de BORDE inte va den som bråkar...Den stod igång och helt plötsligt började den bråka såhär... Det är ca 1gig ledigt på c-disken, kan det ha med det att göra?
September 11, 2001
Det löste sej igår...Jag testade att boota på diskett & de gick ju bra, men eftersom ja kör NTFS så kunde jag inte flytta över mina filer som låg på skrivbordet bla..Så jag installerade XP på d-disken först, flyttade alla bra filer och installerade sen om det på c igen...Ikväll skall jag låna en disk till och kopiera över alla mina filer för att sen göra en egen win/program-partition på 3-4 gig (nåt tips på hur mycket ledigt utrymme det bör vara till xp att leka med?). Och sen skall jag försöka tömma min d-disk så jag kan lämna in den...(Se min andra tråd under hårddiskforumet)
Tack för hjälpen!
/Tribaliztic
1 Guest(s)