December 3, 2005
ÄR detta http://www.datorbutiken.com/se.....PTRM580BLU
nätaggregatet nåt att ha ? . vilket är bäst mellan detta och Tagan easyconnect 580 w ? ..
ska ha till följande : Amd 3700+ "san diego" , FI Lanparty UT nF4 SLI-D nForce4 SLI , X850xt , OCZ EL Dual Channel Gold 2x512Mb , en 320 gb Hdd.
November 27, 2003
Redzo wrote: Tagan har gjort mycket bra agg hur länge som helst så jag skulle gå med dom. Har för mig att Hiper fick inte så bra betyg i Toms hardware test.
THGs test av Hiper-agget var helt uppåt väggarna. Inte nog med att de inte klarade av att stava namnet rätt enligt testet de gjort så skulle de ha matat agget med 850W (!!) för att testa det. Det testet var det något allvarligt fel på.
//Andreas
March 5, 2005
d3cibel wrote: men vilket är att föredra ? . tagan 580 easyconnect eller Hiper 580 modular ? .
edit : tipsa gärna om andra som är bra i den prisklassen 1000-1500 kr. OCZ 'är kanske nåt ? .
Som sagt jag skulle ta tagan om man väljer mellan den och hiper men i prisklassen 1000-1500 skulle jag gå med antingen seasonic 500W eller 600W
Otrolig tysta och stabila agg.
OCZ litar jag inte på, dom har inte ens 5-del av erfarenhet med just nätagg om man jämför med de stora pojkar som seasonic, antec, fsp, tagan osv. OCZ ska hålla sig till det dom kan bäst, minnen.
December 3, 2005
Redzo wrote: [quote=d3cibel]men vilket är att föredra ? . tagan 580 easyconnect eller Hiper 580 modular ? .
edit : tipsa gärna om andra som är bra i den prisklassen 1000-1500 kr. OCZ 'är kanske nåt ? .
Som sagt jag skulle ta tagan om man väljer mellan den och hiper men i prisklassen 1000-1500 skulle jag gå med antingen seasonic 500W eller 600W
Otrolig tysta och stabila agg.
OCZ litar jag inte på, dom har inte ens 5-del av erfarenhet med just nätagg om man jämför med de stora pojkar som seasonic, antec, fsp, tagan osv. OCZ ska hålla sig till det dom kan bäst, minnen.
oki.
1 Guest(s)