January 7, 2006
Har märkt att visst material inte går och bränna ut är det ett vanligt fenomen eller är det bara jag som inte bränner med rätt program?
testat med DVD decrypter och nero 7
eller kan det va så att min brännare börjar lägga av? den är inte alls för gammal ett år typ duallayer så ganska ny modell
tack
🙄
:va:
[-X
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 3, 2007
ilg@dd wrote: 🙄
:va:
[-X
Veteranen har talat! 😀 Det är så man blir när man inte har en speldator -helt stumm och kan bara vissla, rulla med ögonen och göra ansiktsgrimaser 😉
OT: Tror det är dåliga skivor du använder! Alt, att du kör på alldeles för hög hastighet vid bränning! Jag kör på samma regel som ovan 😉 En jädrans bra e de också 😉
Hagiz wrote: Veteranen har talat! 😀 Det är så man blir när man inte har en speldator -helt stumm och kan bara vissla, rulla med ögonen och göra ansiktsgrimaser 😉
OT: Tror det är dåliga skivor du använder! Alt, att du kör på alldeles för hög hastighet vid bränning! Jag kör på samma regel som ovan 😉 En jädrans bra e de också 😉
Tänkte mer på REGLERNA på forumet.
"Piratkopiering
NordicHardware tillåter ej diskussioner kring piratkopierad mjukvara och piratkort. Du får inte posta länkar till sidor som ankyter till dessa ämnen. Vidare tillåter vi inte heller diskussion kring hur man kringgår diverse kopieringsskydd oavsett trådskaparens ursprungliga avsikt.
All form av antydan gällande piratkopierat material är förbjudet."
Vad detta skulle ha att göra med duglig spelmaskin vet jag ej.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Twelve wrote: Menar säkert att du skulle vara understimulerad hehe.
Knappast, har en halvdan gammburk med Winnie 3000+ och Geforce 6800GT för CSS-spelande, men tiden räcker inte till så bra numera efter att ha hamnat i fast sällskap igen..
April 3, 2007
njae, vette fan, har så tråkigt på måndagar, så då kan jag skriva lite vad som helst ;)... men nu e det allt ny dag, tisdag kallas den 😉
Tänkte väll att han gjorde smilisar istället för att skriva detta direkt:
ilg@dd wrote: Tänkte mer på REGLERNA på forumet.
"Piratkopiering
NordicHardware tillåter ej diskussioner kring piratkopierad mjukvara och piratkort. Du får inte posta länkar till sidor som ankyter till dessa ämnen. Vidare tillåter vi inte heller diskussion kring hur man kringgår diverse kopieringsskydd oavsett trådskaparens ursprungliga avsikt.
All form av antydan gällande piratkopierat material är förbjudet."
Vad detta skulle ha att göra med duglig spelmaskin vet jag ej.
Och antog bara att det hade nått o göra med att han inte hade en speldator 😛
jag kan nog vara lite difus ibland 😛 men de e skönt o höra att du inte är understimulerad iaf 😉
1 Guest(s)