February 17, 2004
Mean Machine wrote: Har du plats med en Tt Sonic Tower och de finns till salu fortfarande, så ta en sån. Kostar inte mycket över 300:-, och är fruktansvärt bra sett till priset.
Tittade på en sådan och den verkar enorm, måste mäta innan jag bestämmer mig.
Det jag undrar om kylaren (Sonic Tower) är:
* Det står att den ligger på 0dB, det har jag svårt att tro?????
* Det står inte att den klarar att kyla D2C processorer men antar att den gör det, eller har jag fel?
/Dani
February 12, 2003
Antar att du menar C2D, vilket skulle vara S775, och det står det väl ändå att den har stöd för?
0 dB är inte speciellt konstigt, eftersom ingen fläkt medföljer, och den funkar förmodligen fint att köra utan fläkt om man så känner för det. En tyst 120mm skulle dock rekommenderas.
February 17, 2004
Mean Machine wrote: Antar att du menar C2D, vilket skulle vara S775, och det står det väl ändå att den har stöd för?
0 dB är inte speciellt konstigt, eftersom ingen fläkt medföljer, och den funkar förmodligen fint att köra utan fläkt om man så känner för det. En tyst 120mm skulle dock rekommenderas.
Jo menar C2D 🙂
Det står bara stöd för S775, men inte specifikt vilka processorer (innefattar ju rätt många).
Förstår inte riktigt hur man ska montera en 120mm fläkt på åbäket, och vilka fläktar passar, antar utan monteringssats (länk vore gôrbra)?
Om det funkar utan 120mm fläkt kanske jag ska skippa den, om jag nu inte vill ha extremt låg temp.
/Dani
1 Guest(s)