July 1, 2008
Jag har fixat till min dotters dator och har löst alla problem som har uppstått på vägen. Nu undrar jag varför när jag installerade opertivsystemet (XP) så hamnade det under E: och den andra disken blev C:? Hur ändrar man utan större ingrepp, för att det ska bli det invanda att C: är XP...osv?
December 8, 2005
VisslandeStenen wrote: Jag har fixat till min dotters dator och har löst alla problem som har uppstått på vägen. Nu undrar jag varför när jag installerade opertivsystemet (XP) så hamnade det under E: och den andra disken blev C:? Hur ändrar man utan större ingrepp, för att det ska bli det invanda att C: är XP...osv?
När du instalerade XP så tryckte du nog enter precis när du valt E: (precis när du skapat partitionerna...) har råkat ut för det någon gång då jag instalerat när jag haft ont om tid.
Men vanligtvis borde det inte vara några problem med att köra det så som det är nu
December 27, 2003
Jon lord wrote: När du instalerade XP så tryckte du nog enter precis när du valt E: (precis när du skapat partitionerna...) har råkat ut för det någon gång då jag instalerat när jag haft ont om tid.
Men vanligtvis borde det inte vara några problem med att köra det så som det är nu
beror väl på var han vill ha grejer installerade. Det mesta defaultar ju till C:
lätt att missa och råka installera på "fel" C: nu
1 Guest(s)