January 8, 2002
February 11, 2002
en grej ni inte tar upp direkt är fläkthållarna.. de är bra men om man vill modda lite o såga bort gallret där bak samt sätta fläkten direkt mot lådan iställer för fläkthållaren och ha fläktgaller som är laserskuret så är detta chassit jobbigt värre.... så ser jag det iaf.. har midi modellen skulle ha köpt full... knappt vattenkylning får plats i midi....hlr på o planerar hur jag skall sätta radiatorn...
February 12, 2001
Lådan skiner olika i olika ljusförhållanden, men här har du några bilder på min burk.. Olika ljusförhållanden och olika placerinagar av burken, http://carbondioxide.mine.nu/c.....eftec.html
Lådan väger dock en hel del ca ~17kg, men de e inte så jobbigt som man tror
February 17, 2002
Ja har också funderat på ett Chieftec... ni som har köpt det blåa/silverförgade med hål, följer det me fläkt o galler? vore bra o veta så man inte sitter där utan galler på den sen...
EDIT: iaf ni som köpt det från db.com (där ska jag köpa mitt iaf
[ Detta Inlägg ändrades av: Warped den 2002-02-18 20:38 ]
December 28, 2001
De har ju en ny model av chassit nu med blowhole i sidan och "FEL" platta bak där agget sitter. Det är ju dumt att den står på dom nu och det ska vara någon mellanhandels skit som bytt dom... helt dumt tar ju upp massor med onödig plats.
Jag ska antingen bygga ett eget chassi eller så ska jag köpa ett dragon full tower svart utan blowhole och stånende agg(den gammal veren).
Jag får vattenkylning nästa vecka så varför ska jag ha en rutten blowhole och ett stånde nätagg som tar upp plats så man inte får plats med radiatorn där...
Edit: text indelning typ...
[ Detta Inlägg ändrades av: Petterk den 2002-02-21 03:08 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Petterk den 2002-02-21 03:09 ]
1 Guest(s)