July 22, 2001
Jo jag köpte en sånhär låda till min nya dator. Den är helt perfekt utom på en punkt (nästan lite genant). Hur fasen ska man fästa cd-romen och brännaren?
just nu har jag typ staplat dem ovanpå två stycken diskettstationer för att de ska ligga nåt sånär plant, men det måste ju finnas nåt sätt att fästa dem? Nån med en sånhär låda som vet?
May 23, 2001
Förresten, hur kommer det sig att du bara kör en 1400@1200 MHz? Har själv ett ABIT KT7A och en 1200@1333MHz, 266FSB.
April 1, 2001
När jag köpte min chieftec burk, så i affären så sa försäljaren hur man skulle sätta i 5.25" enheterna... jaja, det var ju smart tänkte jag... m,en när jag väl skulle sätta i dom så hade jag glömt bort att man skulle ta bort den översta delen av fronten, så jag försökte få in f-nskapen med våld vilket inte gick så bra 🙁
efter ca en halvtimme fattade jag att man skulle göra på det viset
July 22, 2001
On 2001-07-31 22:34, newbee wrote:
Förresten, hur kommer det sig att du bara kör en 1400@1200 MHz? Har själv ett ABIT KT7A och en 1200@1333MHz, 266FSB.
Jo jag hade ett gammalt bios, det gick max i 1200/100 stabilt, flashade det nyss till det senaste och nu går det att maxa processorn. Har inte testat att överklocka dock, är en komplett newbie när det gäller sånt.
Alla andra, tack för tipsen! Nu ska det väl gå att trycka i de där cd-spelarna ordentligt
May 9, 2001
Måste ta bort fronten först. Du får trycka till den lite så de metallgrejorna låser fast i chassit. Jag undrade först vad man skulle ha de där skenorna till men kom på hur de funkade efter några minuter. Rätt behändiga faktiskt. Även hårddisk lådorna är bekväma. Själv har jag en Chieftec DA-01B-D Dragon FullTower Black.
Sten
April 1, 2001
On 2001-08-01 14:53, Griech wrote:
Nuså sitter grejorna på plats!
Väldigt smidigt när det slutligen gick in hur man skulle göra i min långsamma skalle.Men usch vad fronten satt hårt, var rädd att jag skulle knäcka den i två bitar ett tag.
Innan du tar bort fronten ska du ta bort sido plåten... ta loss den så ska du se att du får bort fronten lätt som en plätt
1 Guest(s)