January 22, 2002
nu har det hänt igen. Förra veckan brände jag upp ett Geforce 3 kort och idag när jag skulle sätta i mer minne så kom min lilla lilla syster med en coca cola i handen, och ni kan ju fatta vad som hände. Som tur vad det bara ett 64 mb minne som blev indränkt i coca cola.
ett tips,Håll ungar ifrån datorer
On 2002-01-29 23:51, herman wrote:
nu har det hänt igen. Förra veckan brände jag upp ett Geforce 3 kort och idag när jag skulle sätta i mer minne så kom min lilla lilla syster med en coca cola i handen, och ni kan ju fatta vad som hände. Som tur vad det bara ett 64 mb minne som blev indränkt i coca cola.ett tips,Håll ungar ifrån datorer
Ehh, vattenkylning har man ju hört om, men Coca Cola????:-P
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 11, 2001
April 1, 2001
För nåt halvår sen eller vad det var, så välte jag en ciderflaska ner i datorn! Det var inte populärt meddelande komponenterna i datorn mig om... Datorn levererade detta budskap till mig genom att inte fungera på ett dygn (pga att den var fuktig överallt). Dagen efter startade den, men win2k funkade inte särskilt bra.. den klagade på minnet. Gissa om DIMM socklarna var nerkletade med cider :banghead:
Men sedan när man hade pillat lite där med diverse spetsiga saker så funkade allt prima
1 Guest(s)