February 28, 2005
Tja
Har en kompis som påstår att hans Compaq agg på 240Watt kommer att kunna klara av att driva ett hungrigt X800XT PE (AGP). Så nu vill jag ha enkla svar (JA/NEJ) om den kommer att klara av det när kortet belastas med spel?
Sen undrar jag om det behövs nån xtra strömkabel som jag har på mitt X800XL PCI-E?
Tack..;)
February 28, 2005
denstore wrote: Jag har kört både mitt upplåsta X800GTO och mitt ena 7800GTX i min HTPC som har ett 270W-agg. Och det med tre HDD och DVD-spelare. Inga problem.
nu blev det lite svårt...:P men compaq är det kvalites agg? ok får väl prova att sätta dit den och kolla vad som händer...;)
August 16, 2003
klart att han skulle klara att köra det, om han har den dedikerad till grafikkortet altså.
annars, No Way!
jag kunde inte starta min gamla burk när jag uppgraderadetill 9800 Pro (300W)
sen när jag byggde om den och hade ett 360W agg så dog den av överbelastning efter några månader 😀
February 12, 2003
FSP 350W finns på Webhallen för 400:-, skulle rekommendera det. Borde palla det utan några problem alls i princip, med tanke på två 12V-rails.
Riktigt schyssta agg i min mening, hade ett själv, bytte till ett Hiper 525W och ska byta tillbaks till det igen.
Dessutom är Compaq's agg så fruktansvärt mycket dimensionerade i underkant för att de ska klara exakt det de ska driva, och inte ett skit mer, så jag tvivlar gravt på att det skulle kunna gå.
2 Guest(s)