May 10, 2001
Hmm vart ska ja leta ??
jag kan inte skikka mor postförskott *har ej giro*
men sätt in 8000 på mitt konto så sänder ja servern till er
vart ska ja leta över den där 12v saken ??
märk att det bara sitter en processor på kortet *saknar en andra VXI 5v modulator*
men skikkar med en andra processor osså *starta inte servern innan ni har tagit bort CPU 2 sen bara*
Va ska ni göra me den sno minnet o propparna o diskarna *ähh skit samma * märk abara att den väger och att jag helst ser att affören e klar före freda *det vore jättebra* ta kontakt me mig via mejl*
[email]Stratov81@hotmail.com[/email]
Administratör Jocke har köpt en massa prylar av mig så jag e seriös *tänkte på förskottsbetalningen* fråga honom annars
Tack för affären
Mvh
Morgan
May 10, 2001
Hmm spelar ingen roll eftersom du ska knykka cpuerna ändå annars så får du nog ringa unisys har inte gjort de än..
Va ja mena me cpu är att när den skikkas sätter ja i den andra cpu:n i cpu plats 2 ta bort den från cpu plats 2 sen innan ni startar den:)
ta bort den utan fläkt lixom så fixar sig allt
Mvh
May 10, 2001
On 2001-07-24 09:48, nizenco wrote:
men der är ju bara att flytta över alla hårddiskarna till den nya om man köper nytt, eller?
Nope. var ska du sätta diskarna hur är raidsubsystemet uppbyggt kanske måste skaffa ett nytt då e de inte billigt *servrar brukar ha lösnimgar som inte e så kompatibla me allt
August 22, 2005
On 2001-07-24 10:33, Twilighter wrote:
On 2001-07-24 09:48, nizenco wrote:
men der är ju bara att flytta över alla hårddiskarna till den nya om man köper nytt, eller?Nope. var ska du sätta diskarna hur är raidsubsystemet uppbyggt kanske måste skaffa ett nytt då e de inte billigt *servrar brukar ha lösnimgar som inte e så kompatibla me allt
okej, jag ger mig
May 14, 2001
OK, då fattar jag om cpuerna...
Jag hade ju tänkt att sätta allt i vår server så jag kommer nog inte starta din
Voltprylen låg precis bredvid socketen.
på Vår unisys server så var det bara en massa kondisar där...
Tyvärr så stod det compaq på så jag gissar att vi måste leta reda på en sån om det ska funka 🙁
Vi får nog vänta och kolla....
May 10, 2001
Hehe
Jag kan också plokka ut prylarna ur chassit o skicka om du vill 4 diskar 2 cpuer 256 mb minne detta för 7000:- samt betydligt billigare frakt
vill ni nödvändigtvis bara ha cpuerna så måste ni bjuda fläsk för dom *skitsvåra att hitta samt ingen nytta av resten utan cpu*
Voltregulatorerna fixar compaq
Mvh
1 Guest(s)