January 7, 2006
Jag har Cavalier 1 och kan inte säga annat än att jag är riktigt nöjd. En väl fungerande skruvlös konstruktion, kvalitetskänsla osv. Inte mycket att klaga på, förutom att det kanske skulle kunna ha varit ljuddämpat, jag har lite problem med att mitt nätagg låter för mycket(FSP, alltså inget från Coolermaster).
January 7, 2006
Intel P4 wrote: Ok nice.Är det lätt att bygga i o så?Gott om plats?
Det är absolut ingen platsbrist, men däremot kan grafikkortet vara ivägen om man ska fylla alla 3,25"-platser. Det är ju ändå inget stort problem, bara att plocka bort grafikkortet, men detta gäller bara en eller två av diskplatserna.
Plastbitarna som täcker 5,25"-platserna som man inte använder är kanske lite väl plastiga, men som helhet är det ett bra chassi. Sen måste jag säga igen att jag gillar att det är skruvlöst, men det kan ju iofs vara en nackdel om man ska hålla på med gummiupphängningar på disken/-arna. Det finns några hål, så det går nog, men det är ju inga skruvhål i 5,25/3,5"-platserna. Till pci-platserna funkar lösningen felfritt, man väljer själv om man ska ha skruvlöst eller med skruv, men jag har inga problem att köra skruvlöst(inga för tunga kort) och det med utbytt kylning på grafikkortet.
1 Guest(s)