July 17, 2002
De bra fläktarna finns inte på komplett.
Det som finns där som jag känner till är en CoolerMaster men den låter ganska mycket. Den håller iofs min xp1800+@1644MHz under 50 grader men det är nog bättre om du försöker hitta Thermalrights AX-7:a eller Alpha 8045.
August 19, 2001
Köp en AX-7 från http://www.kylning.com 395kr.
Sen med en lämplig fläkt.
February 4, 2002
mpasak wrote: Jag tror jag köper en Silent Viking, Socket A/370 för 349 Kr
Arctic Silver III kylpasta för 95 Kr
på Gtek
Kolla på kylning.com där är dom billigare på THERMALRIGHT AX-7 395:- och du ser ju att nästan alla i tråden rekomenderar den även jag Silent Viking vet jag att flera har blivit missnöjda med
February 4, 2002
mpasak wrote: OK .....visst 🙂
med vad ska man köpa för fläkt till AX-7an då ?
Det blir ju över 500 spänn minst med en sketen fläkt ju ?!?
Tycker det är lite dyrt.
Jag kör på Enermax 80mm och den kan man justera varvtalet på själv (hur snabbt den snurrar) kostar 165:- på kylning.com tycker du att det är för dyrt kan du köpa TITAN FAN 80 89:-
July 17, 2002
Den fläkt som rekomenderats finns faktiskt på Komplett, Enermax 80mm, och kostar bara 141:- där. Det passar ju bra eftersom du skulle beställa annat där.
Köp några stycken så du har att sätta i chassit också när du ändå håller på 😉
July 19, 2002
Toba wrote: Den fläkt som rekomenderats finns faktiskt på Komplett, Enermax 80mm, och kostar bara 141:- där. Det passar ju bra eftersom du skulle beställa annat där.
Köp några stycken så du har att sätta i chassit också när du ändå håller på 😉
en sån fläkt har jag........den e ganska tyst beroende på vilken hastigehet du ställer in den på.......
jag kör min i 2500rpm hör inte så mycke ändå.....
jag tycker den e bra..........
och att jag ska skaffa en till snart
1 Guest(s)