March 28, 2002
Tjena, hjälpte en polare med att installera Win 2000.
Det funkade bra tills jag skulle starta Win, när datorn kommer till att visa när Win laddas(rutan med staplen) så kommer den bara halvvägs så stannar cpu fläkten(Win startar utan andra problem). Den stannar på samma ställe varje gång och jag har provat allt jag kan komma på men inget har hjälpt 😕
Någon som vet vad det kan vara för fel?
Tacksam för hjälp/svar.
MVH Mouse
January 24, 2001
Mouse wrote: Tjena, hjälpte en polare med att installera Win 2000.
Det funkade bra tills jag skulle starta Win, när datorn kommer till att visa när Win laddas(rutan med staplen) så kommer den bara halvvägs så stannar cpu fläkten(Win startar utan andra problem). Den stannar på samma ställe varje gång och jag har provat allt jag kan komma på men inget har hjälpt 😕Någon som vet vad det kan vara för fel?
Tacksam för hjälp/svar.MVH Mouse
Kör windows 2K i safe mode och kolla vad den gör precis när fläkten stannar... det skulle jag vilja veta.. 😕
March 28, 2002
Den stannar helt, men jag installerade Win98 till honom innan i natt pga att han behövde datorn.
Men om någon vet vad problemet är så skriv gärna en rad eller två.
DrMicke jag kollade det du sa men den stannade inte förren monitorn var svart(efter att den räknat upp det den laddar(fast den laddade fortfarande sen)) 🙁
Tack för alla svar men fortsätt gärna, jag kommer och kolla ofta för att jag vill gärna veta själv vad som är fel, och polaren vill helst ha W2k.
MVH Mouse
2 Guest(s)