October 20, 2001
Jag håller ständig mail kontakt med db.com, komplett.se och dataparadiset.com och alla säger lika nämligen att en sänkning händer inte över EN natt utan tar upp till 2-3 veckor.
Men vänta och se, jag har redan sett en sänkning på alla 3, inte STOR men liten en bra början
Jag tror faktiskt på det, priser rasar ju inte bara under en natt
October 20, 2001
On 2001-11-06 17:50, Kingen wrote:
hmm varför höjde dom idag då???ett ex -> Intel Pentium 4 2.0 GHz vote 5800.00 today +324.00
och 1,8:an har inte ändrats på 14 dagar förklara det..
Nu snackade jag bara om AMD, Pentium vet jag inte ett S**T om och bryr mej egentligen inte men dom sa ju en sänkning och AMD har sänkts men Intel är väl vara snål (Inte för att det tjänar något till i längden).
Hmm....låt mej leka med en tanke som jag tycker funkar ganska bra när det gäller prylar....
Bättre att sälja billigt och sälja massor än att sälja dyrt och bara sälja ett fåtal.
Lönar sej inte mycket i längden att sälja dyrt.
Som sagt jag sa det och säger det igen, jag snackar utifån vad jag sett och dom mail jag får i svar från butikerna ang. AMD och inte nån pentium
Inte för att jag tänker gå in i nån AMD vs Pentium disskution för det leder ingen vart för "folk" kan INTE respektera andras åsikter :bash:
OM nån nu drar igång en sån här, ja kul för dom då för jag skippar då den här tråden direkt
[ Detta Inlägg ändrades av: Vecna den 2001-11-11 04:32 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Vecna den 2001-11-11 04:34 ]
1 Guest(s)