September 5, 2001
Jag funderar över en sak.
När jag startar ett temperaturmätningsprogram så visar det 3 olika temperaturer för min CPU. En för kärna 1, en för kärna 2 och en för "cpu" Kärna 1 & 2 är ca 47 resp. 45 c varma medan "Cpu" är 33 c. vilken temp ska jag utgå ifrån när jag ska klocka?
May 6, 2006
Arctic silver 5 (jag antar att det är vad du syftar på när du skriver AC5) verkar inte vinna något på att brännas in, men den "stabiliseras" efter 200 timmar.
September 5, 2001
System tempen ligger på 42 c. Så är la inte så konstigt med CPU tempen då :S
February 23, 2004
Det är inte så att du har på en gnutta för mycket kylpasta?
August 16, 2003
vissa tar ett riskorn i mitten som sen trycks ut när man sätter på kylaren, andra tar och gör ett jämt fint lager, så tunt som möjligt men heltäckande.
http://www.techwarelabs.com/re.....ex_4.shtml
August 7, 2003
BIBELBLADET!!!! The holy war has begun yet again :worship: Bibel-blad, bibel-blad!!! *skandera* Det finns bara en rätt lära och det är;
Du skola stryka din processor med ett lager pasta av typen kyl, tunt som ett bibelblad, däruppå skola du med ett fast grepp din heliga processor påtrycka!
April 13, 2004
Laglorden wrote: BIBELBLADET!!!! The holy war has begun yet again :worship: Bibel-blad, bibel-blad!!! *skandera* Det finns bara en rätt lära och det är;
Du skola stryka din processor med ett lager pasta av typen kyl, tunt som ett bibelblad, däruppå skola du med ett fast grepp din heliga processor påtrycka!
Är du Islamist så gäller Koranblad 😛 😎
1 Guest(s)