Crucial BallistiX PC8500 2048MB Bilder Resultat|Generella frågor|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Crucial BallistiX PC8500 2048MB Bilder Resultat
jonbass
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 26
sp_UserOfflineSmall Offline
1
October 30, 2007 - 11:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag har precis fått hem mina nya minnena och tänkte lägga upp lite bilder och resultat för dom som är intresserade, jag brukar också skriva ett par rader om komponenterna som jag tar bilder på men eftersom jag redan håller på med en annan ganska omfattande recension väljer jag att endast lägga upp bilder den här gången.
De kan tänkas att jag senare kommer att skriva några ord om minnena men tills vidare blir det bara bilder och resultat.

Men innan jag visar bilderna vill jag bara nämna att jag har tidigare kört med ett par OCZ flex 9200 under en väldigt lång period i mina måt mätt, och för någon vecka sedan kände jag att det var dags att testa något nytt. Jag ville inte köpa några svindyra minnena som Corsairs 10000 DDR2 Dominator minnen eller liknande eftersom det snart är dags för uppgradeing till DDR3, så jag tittade runt litegranna och hittade tills slut ett par riktigt billiga D9GMH minnen, Crucial BallistiX PC8500 2048MB.

Jag kommer att posta resultat så snabbt jag har några, hinner inte sätta mig ner ikväll och köra nåt men ska försöka få över tid imorn efter jobbet, och som sagt postar resultat så snabbt jag har några.

Här är iallafall några bilder på minnena:
(Bilderna är tagna idag, har därför endast hunnit redigera dom lite snabbt, det kan alltså fortfarande förekomma damm på lins, färgfel etc. Men jag hoppas ni gillar bilderna ändå, ska titta igenom bilderna så snabbt jag har lite tid över.)

[Image Can Not Be Found]

[Image Can Not Be Found]

[Image Can Not Be Found]

[Image Can Not Be Found]

[Image Can Not Be Found]

[Image Can Not Be Found]

[Image Can Not Be Found]

Förutom minnen passade jag på och köpa Corsairs speciella minneskylare för Dominator minnena, förhoppninsvis ska denna förenkla lite för mig när jag ska kyla minnena nu.

[Image Can Not Be Found]

[Image Can Not Be Found]

Resultat:

Det kommer resultat så snabbt jag har några att posta, förhoppningsvis redan imorn.

The0ne
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 66
sp_UserOfflineSmall Offline
1162418
October 31, 2007 - 12:27 am
sp_Permalink sp_Print

Ser riktigt fint ut i vanlig ordning. Vad använder du dig av för kamera?
Skriv gärna en kortis ang. kylaren oxå. Har funderat på att skaffa en.

Tummen upp iaf.

// Emil

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 50
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL