January 7, 2006
Börjar bli dags för ny mobil nu när min t68 börjar ge sig (trivs annars jättebra med den, liten och billig 🙂 ).
Funktionerna jag tycker är viktiga är: Radio, mp3 och gärna bra möjligheter att installera program (och priset)
Är inne på w300i, skulle det vara ett bra köp? Den kan köra Java-program, va?
EDIT: Funderar även på Motorola RAZR V3i och SE k750. För- och nackdelar?
November 27, 2003
Json_81 wrote: W810i kan jag rekommendera.
Visserligen kostar den lite mer, men å andra sidan får du med bra hörlurar och 512MB minne.V3i är snygg, men det är en motorola.
What he said, men kanske W800 istället. Metall över plast och vettigt linsskydd.
W710 kanske?
//Andreas
November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=Json_81]W810i kan jag rekommendera.
Visserligen kostar den lite mer, men å andra sidan får du med bra hörlurar och 512MB minne.V3i är snygg, men det är en motorola.
What he said, men kanske W800 istället. Metall över plast och vettigt linsskydd.
W710 kanske?
//Andreas
Metall över plast?
Linsskydd får jag säga är mest ivägen.
Nackdelen med w800 är färgen, det vita är inte snyggt när telefonen är använd ett tag.
January 7, 2006
Json_81 wrote: W810i kan jag rekommendera.
W810i kostar klart mer och man får med bra hörlurar även till w300(bara 256 mb minne, men det är inte så noga).
January 6, 2006
Jag kan varmt rekommendera w300i, har haft den i mer än en vecka nu och jag tycker att den är super. Ska du ha en ihopfällbar är den det rätta köpet för dig, själv var det därför jag valde den. Ett tips om du skulle få för dig att köpa den, så köp den svarta mycket snyggare än den vita jag har 🙁
January 7, 2006
Tocky wrote: Jag kan varmt rekommendera w300i, har haft den i mer än en vecka nu och jag tycker att den är super. Ska du ha en ihopfällbar är den det rätta köpet för dig, själv var det därför jag valde den. Ett tips om du skulle få för dig att köpa den, så köp den svarta mycket snyggare än den vita jag har 🙁
Jag ser egentligen inte många fördelar med clamshell förutom att man inte kan starta samtal omedvetet (men med automatiskt knapplås brukar det inte vara ett problem).
Lutar just nu åt k750 då den har klart bättre kamera än w300, dessutom verkar den ha bättre display och verkar vara en bra telefon överlag.
1 Guest(s)