September 4, 2001
August 9, 2005
Jag ska antagligen börja på ITG i Linköping om ca 1 år. Men jag var på en mässa för ca 6 mån sen där de hade en dator som var en som dom hade, det var en 1,5 Centrino med 512 ram och 64 mb gk. Men det kan ju vara annorlunda om man tex går på grafiklinjen... För er som inte vet så är ITG i Nkpg och Lkpg drivna av samma gymnasium.
February 28, 2005
går i tensta gymnasium iof inte datorlinje, men här får vi alla bärbara datorer: IBM thinkpad T31..jäklit liten dator med 1.6 mhz pentium m cpu, 256mb ram, 16mb Ati kort...funkar o spela cs utmärkt iaf ;P...ni som går/gått ut itg..kommer/har ni fått köpa ut era datorer? pris?
tror att vi kommer få våra för 800kr?...nypris: 22000:- 😛
December 3, 2003
Gilgamesh wrote: går i tensta gymnasium iof inte datorlinje, men här får vi alla bärbara datorer: IBM thinkpad T31..jäklit liten dator med 1.6 mhz pentium m cpu, 256mb ram, 16mb Ati kort...funkar o spela cs utmärkt iaf ;P...ni som går/gått ut itg..kommer/har ni fått köpa ut era datorer? pris?
tror att vi kommer få våra för 800kr?...nypris: 22000:- 😛
Det va nått snack om att vi också skulle få IBM, men sen verkar norrköpingsborna fått nån fujitsu-siemens eller nått sånt
Och vi kommer få köpa ut datorerna(vilka det nu blir) "för en symbolisk summa", ungefär samma som ni antagligen..
kicking_kangaroo wrote: Jag ska antagligen börja på ITG i Linköping om ca 1 år. Men jag var på en mässa för ca 6 mån sen där de hade en dator som var en som dom hade, det var en 1,5 Centrino med 512 ram och 64 mb gk. Men det kan ju vara annorlunda om man tex går på grafiklinjen... För er som inte vet så är ITG i Nkpg och Lkpg drivna av samma gymnasium.
Ang lkpg o nkpg, det finns ju tydligen 2 st olika Itg, dels det som jag pratar om som finns i lkpg o nkpg. Sen finns det ju ett helt annat itg som inte har nått med det här Itg o göra som finns lite varstans i sverige..
August 9, 2005
fragone wrote:
Det va nått snack om att vi också skulle få IBM, men sen verkar norrköpingsborna fått nån fujitsu-siemens eller nått sånt
Och vi kommer få köpa ut datorerna(vilka det nu blir) "för en symbolisk summa", ungefär samma som ni antagligen..
Mmm, det hörde jag också... Men det var en IBM kan jag ju bara säga, men hoppas starkt på Fujitsu-Siemens då det är riktigt bra kvalitet, och bättre skärm än IBM...
December 3, 2003
kicking_kangaroo wrote: [quote=fragone][quote=kicking_kangaroo]Ingen som vet vilka datorer de i Linköping har?
Jo, vi har Fujitsu-siemens Amilo pro V 8010
Okej, upptäckte det på gymnasiemässan. Jag pratade lite med folk från ITG. Var det någon här kanske?
Va du där på tisdagen eller onsdagen? jag +2 till va där o pratade på onsdagen. På tisdagen va det några andra i klassen som var där.
August 9, 2005
fragone wrote: [quote=kicking_kangaroo][quote=fragone][quote=kicking_kangaroo]Ingen som vet vilka datorer de i Linköping har?
Jo, vi har Fujitsu-siemens Amilo pro V 8010
Okej, upptäckte det på gymnasiemässan. Jag pratade lite med folk från ITG. Var det någon här kanske?
Va du där på tisdagen eller onsdagen? jag +2 till va där o pratade på onsdagen. På tisdagen va det några andra i klassen som var där.
Hmm, tror det var onsdagen. Jag frågade om Joel T om du kanske kommer ihåg. Och sen var det någon där som gick nätverk. Pratade ganska mycket med er.
2 Guest(s)