February 1, 2003
Skulle köra på ett ickereferens 680i typ ASUS Striker Extreme eller ABIT IN9 X32 MAX , DFI:s kommande kort för att slippa SATA-problemena som mest har med ref designen som BFG, eVFGA har på korten och som är orsaken till problemena enligt Nvidia själva samt köra på det billigaste 8800GTX då alla oklockade 8800GTX är exakt dom samma och tillverkas på samma ställe av samma tillverkare.
Det är dock jag och det är inget fel i att chansa på att eVGA är felfria men jag ser det som ett högt spel, för högt för min del.
November 1, 2006
Jo, EVGA är mer av ett mellanval nu tills Asus Striker kommer (kommer snart?). Skärmen har en ms på 6ms GtG (16ms BtW) men av alla de som testat den både proffisionella och amatörer upplever att skärmen trots allt hänger med väldigt bra plus att den har en fantastisk bildkvalité och obefintlig ghosting. Dessutom så är jag ingen hardcore gamer så det är inte något större problem för mig.
Angående chassit så valde jag det för att jag tycker att det är snyggt, rymligt och det verkar ha en bra kylning. Ett krav jag har på chassit är att det ska ha fönster, gillar o se mina delar :D.
2 Guest(s)