April 18, 2001
May 28, 2001
January 23, 2001
On 2002-01-11 09:51, GattaCa wrote:
Det é beror ju vad du ska ha den till .. om du vill ha en bra spel mus .. så ska du köpa Razer boomslang .. den sägs vara bra men ja vet inte .. annars så skulle ja ha köpt logitech dual optic.... fast skälv tycker ja den inte ligger gött i handen ..
hmm om man skall spela så skall man inte köpa Razor boomslang för det är samma prestanda som logitech dual optical typ och kostar dubbelt så mycket .(har testat båda mycket)
logitech dual optical skall det vara
May 3, 2001
On 2002-01-11 18:22, tratten wrote:
köp microsofts nya optiska mus, klarar 3000 bilder/sek kostar ca:500kr ,bäst i test
fel... det e det dubbla.... 6k dpi..... jag har en sån.... jag och ett antal till i min klass har den eller tidigare modeller.... vi anser att den rockar.... har aldrig fått min att flippa.... helt omöjligt.... och så finkänslig..... känns gött när man e ute och springer med m4a1 att veta att det kommer att ta i huvudet på fienderna....
October 26, 2001
On 2002-01-11 14:17, snyde wrote:
intellimouse och boomslang suger båda tvåhar inte testat logitech dual optic men eftersom det är en logitech utgår jag från att den är bra...
den bästa musen är dock utan tvekan Logitech Pilot Wheel / Pilot wheel optical.
den med två knappar och hjul.
Precis, Pilot Wheel mouse är den ultimata musen!!!!!!!!!!
August 20, 2001
On 2002-01-11 21:02, ironanders wrote:
On 2002-01-11 14:17, snyde wrote:
intellimouse och boomslang suger båda tvåhar inte testat logitech dual optic men eftersom det är en logitech utgår jag från att den är bra...
den bästa musen är dock utan tvekan Logitech Pilot Wheel / Pilot wheel optical.
den med två knappar och hjul.Precis, Pilot Wheel mouse är den ultimata musen!!!!!!!!!!
haaallåååå!!!
Det finns endast TVÅ möss som aeger, den ena är min IBM från vår gamla 286:a , den andra är Logitech gameing mouse (tre knappar, inge j**la scrollhjul som är horigt och ivägen, passar perfekt i handen, synd bara att den inte säljs längre
1 Guest(s)