September 20, 2001
Har suttit och läst lite gamla inlägg och ser att fler har haft samma problem som jag.
Fanskapet hänger sig hela tiden, men när man inte gör något kan den gå i flera dagar (över en helg). Men när man tex ska spela fungerar det ett tag, sen hänger den sig eller jag får en blåskärm men jag vet inte hur många olika felkoder. (Disabla ena bildskärmen när jag spelar.)
Funderar på det här "Via4in1 4.40", som jag sett många har lagt in, men jag vet inte riktigt vad det gör eller om jag har rätt moderkort.
Jag kör w2000 på följande burk:
Intel cc820 @ 667Mhz
Geforce 2 Ti och ATI Mach64 GX PCI på två blidskärmar
256 RAM
Tips? Någon?
July 19, 2002
Maximus wrote: Har suttit och läst lite gamla inlägg och ser att fler har haft samma problem som jag.
Fanskapet hänger sig hela tiden, men när man inte gör något kan den gå i flera dagar (över en helg). Men när man tex ska spela fungerar det ett tag, sen hänger den sig eller jag får en blåskärm men jag vet inte hur många olika felkoder. (Disabla ena bildskärmen när jag spelar.)
Funderar på det här "Via4in1 4.40", som jag sett många har lagt in, men jag vet inte riktigt vad det gör eller om jag har rätt moderkort.
Jag kör w2000 på följande burk:
Intel cc820 @ 667Mhz
Geforce 2 Ti och ATI Mach64 GX PCI på två blidskärmar
256 RAMTips? Någon?
om du har ett viachip på ditt moderkort så ska du kunna installera via 4in1 drivers.......eftersom det är en drivrutin till moderkortet/viachippet.......
1 Guest(s)