January 29, 2004
Igår märkte jag hur usbportarna på min dator började krångla, jag provade starta om osv men inget hjälpte, till slut så vägrade datorn starta. Den slocknar efter ca 5 sekunder och jag tror att det är moderkortet som är boven i dramat. jag provade ta ut alla kort och ta ut och sätta i batteriet i moderkortet men inget har hjälpt. så min fråga till er är då om det är moderkortet jag måste byta. och om detta bara är att byta eller om det är nåt krångel...
March 5, 2005
uberweiss wrote: Igår märkte jag hur usbportarna på min dator började krångla, jag provade starta om osv men inget hjälpte, till slut så vägrade datorn starta. Den slocknar efter ca 5 sekunder och jag tror att det är moderkortet som är boven i dramat. jag provade ta ut alla kort och ta ut och sätta i batteriet i moderkortet men inget har hjälpt. så min fråga till er är då om det är moderkortet jag måste byta. och om detta bara är att byta eller om det är nåt krångel...
Svårt att säga när vi inte ens vet vad du har i burken ! Det finns klistrade trådar som beskriver vad ska man ta med i sin post. Mitt förslag till dig är att läsa dom först och posta sen.
1 Guest(s)