December 22, 2001
Jag och en polare har just skurit upp alla hans 40-pins ide kablar och tejpat ihop dom, lite mer städat i lådan så att säja....
Men efter det så händer inget när man sätter på datorn, fläkten börjar gå men skärmen är död! Va skall vi göra??
AMD Athlon 1Ghz
ABIT KT7A
384mb SDRAM
20Gb Samsung HDD
16x10x32x Samsung brännare
Rage fury pro 16mb graffekort(skit, jag vet)
Metallicsvart-målad burk, plexifönster, lysrör, handtag, fancontroller + en del småsaker.
January 19, 2002
February 10, 2001
Jag har skurit upp alla mina IDE kablar, både ATA100 å ATA66 ... å de går fint som fan me dem... Hmm,,, men ni kanske kapade av nån kabel... eller nått sånt. försök me nån annan kabel som ni inte mekkat i.
Men de låter ju konstigt att datorn inte ville starta efter denna operation..
men de kan ha blivit kortslutning... så testa nya kablar.. de är nog de enda råd jag kan ge..
December 22, 2001
Vi har testat med mina kablar i hans dator, utan resultat. Det värsta är att han har en jävligt gammal dator, man kan svänga idekablarna vilken väg man vill... Det är jävligt svårt att veta vilken väg dom skall vara....
AMD Athlon 1Ghz
ABIT KT7A
384mb SDRAM
20Gb Samsung HDD
16x10x32x Samsung brännare
Rage fury pro 16mb graffekort(skit, jag vet)
Metallicsvart-målad burk, plexifönster, lysrör, handtag, fancontroller + en del småsaker.
October 25, 2001
June 18, 2001
On 2002-01-20 16:31, Johnny wrote:
Vi har testat med mina kablar i hans dator, utan resultat. Det värsta är att han har en jävligt gammal dator, man kan svänga idekablarna vilken väg man vill... Det är jävligt svårt att veta vilken väg dom skall vara....
Röd kabel mot pin 1 på Moderkortet.
Röd kabel mot strömkontakten på HD eller CD
2 Guest(s)