October 3, 2001
May 24, 2001
Klart att det spelar roll vilket märke man tar, dom har olika minnen ibland osv. Skulle nog ta PoV kortet för det känns lite kändare och så. Annars om du kan hitta olika recensioner på dom och jämföra är det bästa. Den största skillnaden kommer bara överklockningen som du kan göra.
March 25, 2002
Ja, det blev ett PoV. Det såg ut som om det fanns bäst möjligheter till att överklocka det och det var även det som kändes mes "känt" av de båda.
Synd bara att jag inte har en aning om hur man överklockar ett grafikkort, men jag tänkte jag skulle lära mig. Tips till guider upskattas...
September 7, 2001
tjena daytona kortet sopar mattan med pov korten pov suger alldrig vart med om sämre kvalite.
har provat 3 pov kort å alla strulade tillomed så att många som köpt pov kort har fått klockat ner korten för att inte få grafik artifekter.
å jag har provat 2stycken daytona kort båda använde sej av högkvaletiva hynix minnen
å båda gick att klocka grymt bra hellst mitt daytona gf2 pro som jag har för mej jag fick upp i 530mhz på minnet om inte mer tillomed.
så jag kan bara säga att jag skulle alldrig ta i ett pov kort nåmer dålig kvalite.
2 Guest(s)