April 4, 2006
Hej alla!
Har en deal på gång på jobbet där jag kan få en Dell 2405WFP 24" som tillval till "burken".
Brukar både titta på film och spela mycket online på nuvarande datapryllar och kommer med all sannolikhet att fortsätt med det nya 😀
Undrar om någon vet något om denna skärm eller till och med har en själv som kan hjälpa mig.
Det jag funderar över är responstiden (16ms) om det verkligen gör så stor skillnad. Eller om det finns andra nackdelar med dennna skärm.
Men den är ju stor och vacker om inte annat
Hoppas någon orkar svara, för det är ju ganska mycket pengar.
July 4, 2003
Jag har den skärmen och det enda jag kan säga är att jag är helnöjd.
Har ingen stor erfarenehet av plattskärmar så jag kan inte direkt jämföra med nått, men när det gäller film och spel så har jag inte upplevt några bekymmer med att den skulle vara långsamm.
Notera nu att det här är min högst personliga åsikt. Det finns dock en mängd recensioner på denna skärm, bara att söka i google och överlag är dom flesta recensenter nöjda.
Det man måste tänka på är att man behöver ett ganska biffigt grafikkort för att orka med spel i den naturliga upplösningen.
En annan sak att ha i åtanke är att den här skärmen inte stöder HDMI men det kanske inte är viktigt heller.
April 4, 2006
Jo jag har med ett ganska bra grafik-kort (512MB ATI Radeon X1900 XTX), så det borde fungera 😎
Men jag lirar mycket "Americas Army Online" och har börjat med "Battlefield 2". Så den hackar lite alltså..... hmmm. Ja det kanske får bli en vanlig 19" (Dell 1907FP) istället, med tanke på lirandet.
A ja tack för all hjälp. Meddelar hur det blev 🙂
1 Guest(s)