March 29, 2008
Ja exakt som rubriken säger..
Dem som jag sitter i ventrilo med hör sig själv när jag håller in PRAT knappen.
Eller om jag ska försöka säga nåt när jag spelar cs så hör dem inte mig utan ljudet ifrån CS.
Jag kör med headset så de är inte de som är problemet. Jag kan t.o.m ha avstängt ljud men dem hör fortfarande CS.. De är som att jag hade ställt in så här ..--> INPUT DEVICE -> Realteak audio OUTPUT<-- i ventrilo.
Jag har inte ställt in något fel i ventrilo eller ljud & ljudenheter i kontrollpanelen utan jag tror de är något annat.
BTW - jag har ljudkort inbyggt i moderkortet.
Nån som vet va de är för fel ? PLX hjälp mig
May 6, 2006
zillio wrote: Jag har inte ställt in något fel i ventrilo eller ljud & ljudenheter i kontrollpanelen utan jag tror de är något annat.
Självförtroende är ju bra, men läs raden nedan igen.
zillio wrote: De är som att jag hade ställt in så här ..--> INPUT DEVICE -> Realteak audio OUTPUT<-- i ventrilo.
Källan som används för att snappa upp ljud till ventrilo heter "output", vilket brukar vara den port där ljud kommer ut, t ex till hörlurar. Alltså; du har sagt åt ventrilo att använda samma ljudkälla som dina hörlurar etc använder och således är det detta ljud som skickas till dina vänner. Ställ om till mikrofon, input eller line in beroende på vad dina portar heter och var du kopplat mikrofonen.
1 Guest(s)