October 3, 2005
Tjena Gubbz!
Tänkte att det kanske finns någon som kan ha erfarat detsamma och kan ge ett tips om vad som har hänt....
Jag ville prova Forceware 81.33 för att se hur den drivarn funkade, jag installerade rakt över som jag brukar, det har fungerat i 95% av mina fall. När jag startar upp igen så ser jag att det finns lite ändringar i drivarn men det konstiga är att jag kan inte aktivera SLI?
Jag provade med 81.26 samma sak.
Gick tillbaka till 77.77, samma sak.
Körde Detonator RIP och provade 77.77 igen......nera.
När jag installerar forceware så poppar det ju upp den lilla gula rutan i aktivitetsfönstret som säger "This system is configured to take advantage of SLI........." men efter omstarten så går det inte längre.
Kan verkligen installationen av 81.33 förstört kortet hårdvaru mässigt?
[Image Can Not Be Found]
March 11, 2003
mIIIke wrote: Få att se om kortet fortfarande funkar kan du ju alltid testa köra datorn endast med det kortet som du tror är sönder, om det inte är alltför mycke problem me att plocka ut de dvs 😛
Precis vad jag tänkte skriva. Att drivaren skulle paja kortet är jag tveksam till, men den har kanske knasat till systemet. Testa först om kortet är helt, och om det är det, installera om Windows.
October 23, 2004
Tvivlar starkt på att en drivare kan ha förstört ditt kort.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
1 Guest(s)