April 27, 2002
ja... just den, hur påverkas nätagget och resten av datorn om man kopplar skärmen i den.
det är alltså ett 300W noname nätagg med en kontakt för strömmen som ska till datorn, och en extra kontakt, som tydligen ska gå att koppla en skärm till. men drar inte skärmen lika mycket ström som datorn? och borde det inte påverka datorn rätt rejält?
April 1, 2001
Jag kan berätta för er som undrar, att det går aldeles utmärkt att koppla sin skärm till den kontakten (annars hade den inte funnits där). Och det påverkar inte nätaggregatet till datorn. Det går nämligen inte in till själva nätaggregatet. Den kontakten som är avsedd för skärmen skulle lika gärna kunna sitta mitt på strömsladden som du kopplar till datorn.
April 20, 2002
Går det att köpa en sån sladd eller sitter såna bara på speciella skärmar? Jag har ett uttag men ingen sån sladd från monitorn.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 16, 2002
July 5, 2002
Visst kan man köra två på samma sladd, bara man har en kraftig en så den inte brinner upp som till min stereo
Undrar om man kan koppla en strömbrytare på PS-ON/GND för att köra ett 2a agg. till fläktar etc. Ska väl gå? så slipper man palla ut för en 450/550Wattare 😮 .
Men 1 sladd till två verkar mycket attraktivt! :bok:
1 Guest(s)