July 12, 2001
Jag laddade ner "Detonator XP v21.81 Windows XP/2000" och installerade det, stängde av datorn och nu startar den, men skärmen är svart! 🙁
Jag tror inte den startar normalt heller, för att den brukar pipa vid uppstart, det gör den inte längre. 👿
Är det nått jag har missat, nått man skulle göra först? 😕
Jag kör med: Win2k, Abit KG7, Creative GF2 PRO.
HJÄLP!!!
Det ska inte ha någonting med detonator driverna att göra eftersom de inte laddas förrän du kommer in i windows.. Men du är säker på att du inte gjort något annat också som kan ha påverkat det hela? Testa att nollställa biosen och se om det hjälper!
Tekniknörd som gillar att träna.
On 2001-09-18 11:08, Naughtyboy_2000 wrote:
Jepp..testa att starta datorn i "Felsäkert läge"...å avinstallera drivisarna där...å installera sedan om gammla drivisar i normal läge..!
Men han kunde väl inte starta datorn överhuvudtaget med Pro kortet?! Eller har jag missförstått honom?
[ Detta Inlägg ändrades av: Anton den 2001-09-18 13:04 ]
Tekniknörd som gillar att träna.
May 22, 2001
On 2001-09-17 12:35, Danieln wrote:
Jag laddade ner "Detonator XP v21.81 Windows XP/2000" och installerade det, stängde av datorn och nu startar den, men skärmen är svart! 🙁
Jag tror inte den startar normalt heller, för att den brukar pipa vid uppstart, det gör den inte längre. 👿Är det nått jag har missat, nått man skulle göra först? 😕
Jag kör med: Win2k, Abit KG7, Creative GF2 PRO.
HJÄLP!!!
He du är inte ensam.. Jag la in dom på min burk kör XP hela burkfan låser sig när man kommer in i Windows,., 👿 Tror det är några j**la betadrivare från nivida..
Kör nu med några äldre funkar kanon.. 😀
1 Guest(s)