May 16, 2006
kommer vara extremt svårt att inte löda ihop dom, om du inte har lödigt så mkt innan så föreslår jag att du her lödtennet på lödkollven innan du löder på det sättet har du en till hand fri, har alltid funkat för mig iallafall, har lödigt mkt men tar mkt tid för mig eftersom jag är så J***A darrhänt :cy:
PS. ta en kniv elr liknande och pilla lite försiktigt mellan lödningarna satt du försäkrar dig på att dom inte går ihop
fast du har säkert ficksat det där nu eftersom det var några dagar sen du skrev senast 🙄
September 3, 2005
nä jag har faktiskt inte fixat det än.... måste leta reda på var lödkolven är någonstans 🙄
Sen har jag varit borta... jaja jag ska försöka fixa det nu inom de närmsta dagarna.
Tack för tipset där ewert, det kommer nog hjälpa till, hade inte tänkt på det själv och var lite rädd för att spilla ut lödtennöverallt å kladda ihop allting.... men detta är nog ett smidigare sätt!
Återkommer med rapportering när jag försökt.
June 11, 2001
Finn en enkel lösning på det där där är bara att gå in i butiken och säga att usb-kontakten och baksidan lossnade när du drog ur kabeln.
För att det ska vara möjligt så måste du ha ett ganska bra tryck viket borde ha skadat enheten mera med brutna kanter etc. Så din garanti är på den säkra sidan.
2 Guest(s)