August 19, 2001
Snart blir jag vansinnig å kastar förmodligen ut min dator!!! Jag testade 3dmark2001 med det datorsystem som min signatur visar... 3100poäng! Det kan ju inte vara normalt!? Jag fick ju 2444 poäng med min gamla dator: AMD Athlon Classic 600Mhz, 256Mb Sdram pc100, samma hårddiskar! Jag kör för tillfället med win200pro, jag kör med Detonator 3 12.90 (har testat med detonatorXP, men ingen skillnad), har lagt in alla drivrutiner jag fick med skivan till mitt epox. Kör min 80giggare i UDMA ATA100, det måste ju gå bättre än 3100poäng, spel som Project I.G.I hackar m.m. Datorn går inte som den ska å snart får jag ett utbrott!!! Kan inte nån på det här forumet hjälpa mig? Finns det några patches eller fixes till, datorjäveln eller? Har flashat BIOSen till den senaste, har lagt in AGPfixen till win2000, men det blir inte bättre, har t.o.m testat med VIA 4in1, meninget hjälper ju! SNÄLLA...HJÄLP!!!!!?????
April 1, 2001
Via 4in1 ska du absolut inte ha om du inte har via chipset. 3100 p är inte "lite" poäng. Och om du bara har ett Geforce 2 GTS, så kan du inte räkna med hur mycket poäng som helst. Allting handlar om drivrutiner och inställningar typ. Har du kollat i 3DMark 2001 tävlingen här på Nordichardware hur mycket andra folk har fått med likadant grafikkort ?
2 Guest(s)