July 3, 2003
Fick min D-link DSM-320RD igår. Krånglade att installera den, bland annat kunde den inte komma in på min trådlösa router så nu fick jag använda en kabel emellan istället. När jag sedan hade installerat en Media Server så fick jag reda på att det går inte att spela Xvid-filer med undertext? Det konstiga i det hela är att det verkar som det är något form av stöd för när jag kollar i D-link Media Server står det att (under en semesterfilm) att det finns SRT-subtitle. Ändå när jag försöker spela upp den på TVn så visas ingen undertext...
Klarar den inte att spela upp undertext eller gör jag fel? Om den inte funkar med undertext på Xvid-filmer känns den som ett mycket dåligt köp 🙁
January 8, 2003
Läste lite på deras hemsida om den Citat:
Setting up the DSM-320RD is simple, and with support for Windows® Connect Now, configuring the wireless settings is easier than ever before! Simply run the Wireless Network Setup Wizard from Windows XP Service Pack 2 and transfer the wireless settings to the DSM-320RD using a USB flash drive4.
sen på nummer 4 längre ner:
4. USB flash drive sold separately.
All references to speed are for comparison purposes only. Product specifications, size and shape are subject to change without notice, and actual product appearance may differ from that depicted herein.
Betyder tydligen att du ska föra över de trådlösa inställningarna från windows till dvdn med en usb flash drive. Kunde inte hitta något om text till flmer där. Här är allt: http://www.dlink.com/products/?pid=387
1 Guest(s)