December 19, 2000
hehe
hmm jag tycker du ska satsa på en Taisol som säljs på http://www.gtek.net
glöm inte att lägga på kylpasta heller
December 19, 2000
och använd för fasen inte den som följer med.
köp artic silver 2 eller nått.
jag kör med den som följer med och den suger verkligen.
750@802 i 47 grader.
har beställt artic silver
February 10, 2001
Som sagt glöm inte silverpasta, det är as bra! Själv har ja en SUPER orb och silverpasta .. innan när ajg inte hade silver pasta på så låg den på 70 grader , men då kunde jag bara ahd den i 990 mhz.. men nu på 1100 @ 1277mhz på 40 grader!
Å köp dendär Alpha flänsen! som finns på datorbutiken.com ... typ den kostar 479kr
Silverpasta rules!
February 7, 2001
Okej denna Taisol är ju bra för sitt billiga pris men den höjs lite mer om man behöver en Delta fläkt, men inte mycket och den är prisvärd(250 kr är inte mycket). Fast jag köpte en FOP38 och hoppas att mina grejer kommer hem till mig av Datorbutiken och PcWinner. [Image Can Not Be Found]
February 7, 2001
ehh...jag vet inte...för jag har ännu inte fått mina varor fast jag beställde de i söndags(Db likaså men jag vet att paketet är i tomteboda i stockholm). Hmmm.. man får en orderbekräftelse men inget mer. DB skickar ju ett till så att man kan kolla vart paketet är nånstans. Jag kommer senare med lite mer info om PcWinner. Jag fick mina saker från DB idag, men nu återstår PCwinner.
Som de ser nu så verkar PcWinner inte så pålitliga men om de kommer nästa vecka så är det intte så farligt, men jag tror nog att
jag rekommenderar ett annat företag.
[ Detta inlägg ändrade av SimRacer 2001-03-08 20:02 ]
December 19, 2000
2001-03-08 19:57, skrev zER0:
Hmmm
Har hört att Taisolen inte är så bra. Börjar bli tveksam.
Då har du hört fel lr så har dem du hört det från gjort nåt fel. Har själv e sådan med Delta fläkt...kör min [email=Celemine600@900]Celemine600@900[/email] med volten på 1.90 å temp i idle 25-26 å i full load 35-36...men e du känslig för ljud så e det inget å rekommendera..men annars e den mycket bra...!
2 Guest(s)